 |

|
 |
 |

Soome suurim kasvab ja areneb pidevalt
|
 Kui olete minemas Savonlinna ooperipidustustele, Helsingi j��halli elukutseliste poksiv�istlusele, Neil Young�i konserdile v�i Pori Jazzile piletid saate ikka Lippupalvelust.

|

|

|

ankides pileti varakult garanteerite sissep��su �ritusele, mida tahate kindlasti k�lastada. Lippupalvelu vahendab aastas p��smeid umbes 4000 �ritusele. Nende seas on t�helepanuv��rsemad spordi-, kultuuri, ja meelelahutus�ritused kogu Soome ulatuses. Ettev�ttel on Soomes �le 60 m��gipunkti. Lisaks saab pileteid tellida ka telefonitsi numbril 0600 10 800 (iga p�ev 8- 20) v�i osta internetist.
55- kasvab m�hinal
Lippupalvelu Oy on asutatud juba 194 5. aastal. Selle peamine omanik on praegu Sonera Plaza/ Sonera. Eelmisel aastal osteti Lippupalvelust �le kolme miljoni pileti, mille koguhinnaks kujunes 330 miljonit marka. Kasv v�rreldes eelmise aastaga oli 17%. Samal ajal lisandus m��gipunktide arv 25 % v�rra. Lippupalvelu muutuste p�hjustajaks on osaliselt Rootsis asutatud ja sealset turgu valitsev WinRasken � m��giorganistasioon. See v�eti kasutusele 2000. aasta augustis ja on osutunud eriti praktiliseks. S�steem v�imaldab n�iteks netikaupluses valida pilet soovitud �ritusele istekoha t�psusega, kus juures vabade kohtade vakants on alati p�evakohane. V�rguteenus on sisse seatud selleks, et teha piltim��ki v�imalikult kliendis�bralikuks. Neti kaudu saab hankida pileteid k�igile Lippupalvelu poolt vahendatavatele �ritustele. Maksmise turvalisuse tagab Sonera Pay Server s�steem. Makse vahendajateks k�lbavad suuremad v�rgupangad, Solo, Kultaraha ja Sampo- Leonia ning paljud teised maksekaardid. Alternatiivina saab piletite eest maksta ka tshekki v�ljastavatesse makseautomaatidesse. Sel viisil on teenus k�igile s�ltumata pangaga seotusest k�ttesaadav. Lunastatud pilet saadakse posti teel. Tulevikus liidetakse teenusele v�imalus saada pilet k�tte ka otse s�ndmuskohalt v�i suvalisest Lippupalvelu m��gipunktist. Nii saab hankida �ritustele piletid ka p�ris viimasel hetkel. Aadressil www.lippupalvelu.fi tegutsevat v�rgupoodi saab �heaegselt kasutada �le 20 000 kliendi ning sekundis on v�imalik v�ljastatada kuni 16 piletit. Toote edasiarendamise eest vastutab Rootsi firma Ticnet.
6 piletit/ sekundis
Lippupalvelu tegevjuht Harri Kaasisen s�nul on Lippupalvelu olulisim �lesanne tagada piletiostjatele alati v�imalikult lihtne ja turvaline viis piletite ostmiseks. Esikohal on reaalajas t��tav ja usaldusv��rne tehnika. Teisel kohal on j�tkuv ajaga kaasas k�imine. Kogu aeg leiutatakse uusi moodusi piletite inimesteni toimetamiseks. Praktikas on juba katsetatud elektroonilisi pileteid, mida klient saab tellida mobiiltelefoni ja e- maili teel v�ljaprindi kaudu. Sel moel langevad �ra pileti k�tte toimetamise kulud ja sekeldused. Massi�ritustele see moodus veel ei sobi, kuid juba paari aasta p�rast v�ib k�ik kardinaalselt muutuda s�nas Kaasinen. Kuigi uued tehnoloogilised v�tted avavad tohutul hulgal v�imalusi, pole p�hjust unustada ka traditsioonilisi. Ka magamiskottidega varustatult kassade juurde saabuvad f�nnid saavad l�ppude l�puks oma pileti k�tte. Suur�rituste puhul kasutatakse k�iki m��gikanaleid. Kaasinen kinnitab, et tehakse k�ik selleks, et k�iki kliendigruppe teenindadaks parimal v�imalikul viisil ja v�rdselt. Sellegi poolest tekib ikka ja j�lle olukordi, kus n�udlus �letab pakkumise. Buumi vallandudes j��vad osad soovijatest ikka ilma. Viimase hetke massim��gi probleemide lahendamiseks on Lippupalvelu telefonim��gi v�imsust t�stetud aasta algusest alates 40% ja see j�tkab kasvu. Lippupalvelu senine kiirusrekord s�ndis, kui 2000. aastal m��di Helsingis Tina Turneri kontsertturnee 38 000 piletit alla kahe tunniga. Keskmiseks kujunes 6 piletit sekundis.
|
|